Värk i kroppen!

När jag kom in i sporthallen insåg jag att det var ett mixat lag. Jag hade självklart tagit för givet att det var ett tjejlag...men icke....och att kalla det ett mixat lag är att ta i. 15 killar och jag och ett par andra tjejer. Näthöjden anpassad för män. Såklart. Övningarna gick bra men att ens försöka blocka var det inte tal om. Men killarna var vänliga och det var rätt kul ändå förutom i slutet då jag i sista set fick stå i baklinjen hela tiden..när dom spelar niomannalag så roterar dom inte...mindre kul men det gjorde inte så mycket efter tre och en halvtimmes träning...

Det var allt för idag!
God natt!


Kommentarer
Postat av: Rillebob

Hej på er!



Skoj att du börjat med Volleyboll igen!



Helt klart måste du införa lite gamal hederlig svensk jämstäldhetspolitik i laget. Ena halvan av nätet får fara uppspänd på killnivå, den andra halva på tjejnivå. Ordning och reda ska det vara.



Ha det så bra!

2008-09-26 @ 15:02:55
Postat av: Khadra

Hallå- nice blog- kul att se att ni har det bra i därborta. Take care!

2008-09-27 @ 08:40:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0