Vadmassage

Sitter i skolan och pluggar...har hittat ett studierum enbart for tjejer..:) (danne e pa lektion) I rummet finns nagra datorer, vadmassagemaskiner (!!!), vilorum med varmt golv och ett rokrum. Vadmassagemaskiner e nagot som JB (juridiska biblioteket) borde satsa pa, superskont! O tank att fa ga o lagga sig o vila pa ett lugnt stalle mitt i tentaplugget..grymt!
Nu har vi borjat hitta nagorlunda pa skolan...har atit forsta lunchen i en av alla matsalar (typ 15 kronor) som var riktigt god. Skont att slippa trangseln pa JB vid microugnarna!

Dagens utmaning ar att forsta sig pa mobiltelefonerna vi skaffade igar. Som det ar nu tar det mig typ fem minuter att skicka ivag ett simpelt sms..om jag kommer ner i tre minuter vid slutet av dagen e jag tacksam. Hittills har jag iaf lyckats stanga av alla ljud..det e olika ljud for alla knappar o det kommer signaler for varje sak man gor. En riktig koreanmobil helt enkelt. Inte sa latt for en halvsvenne som jag o en helsvennebanan som Danne! Skam den som ger sig.

Nu har vi fixat skype förresten så ni som har skype: maila era skypenamn till någon av oss.

Nu ska jag tillbaka till koreanska glosor o vadmassageapparaterna!

Anyong!


          

Kommentarer
Postat av: Killerbob

Hej på er!



Ni verkar ha det hur bra som helst i Korea. Man har ju inte levt förrän man messat med en koreansk mobil!



Ha det

2008-09-04 @ 08:07:56
Postat av: Adde

Hur är det med er gubbe och gumma? Skulle vilja att man fick testa en sån där liten "rackare" och testa om det är så jävla starkt som Danne säger. Han är ju något vek när det gäller smaker, inte direkt Cajun Bajan-kungen =)

2008-09-05 @ 10:28:01
Postat av: Ingegerd

Hej Isabella!

Träffar din bror i gymnasiets matsal ibland. Han är lika trevlig som du. Fick så bloggadressen. Jätteroligt att få en liten inblick i ditt nuvarande liv! Häftigt att plugga i Seoul ett år. Vilken merit och kanske kan du träffa släktingar? Stor kram från Ingegerd

2008-09-06 @ 13:12:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0