Seoul Fashion


Förra veckan blev jag medbjuden till en modeshow i Park Juns regi. Han är mannen bakom en rad lyxiga hårsalonger. Anledningen till att jag fick komma är att en kompis var med i showen som modell. Han ( till höger i första bilden) är från Sydafrika och jobbar som engelslärare här och blev för en månad sedan tillfrågad på en bar om han ville delta. Showen var ett riktigt spektakel i glitter och glamour och en massa märkliga håruppsättningar. Opera, dans och liveklippning på scen av kända frisörer från Korea och Japan. I min biljett ingick ett rabattkort på klippning hos Park Jun så i veckan ska jag dit och njuta av en lyxklippning för ynka 60 kronor. Jag vann också två biljetter till en musikal (Hamlet) som jag och Danne ska gå och se på Söndag. Inte illa!

Puss från Bella

Kommentarer
Postat av: Anna (vägverket)

Hello Tjejen



Läget? kul och se att ni trivs jätte bra därborta:)) här är det massa plugg och jobbar extra på Vägverket.



Sköt om dig

kram

Anna

2008-11-28 @ 20:27:51
URL: http://kimchi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0